Gastenboek

Beste Suri€kado bezoeker,

Geef  je mening, suggesties, commentaar of complimenten.

Bedankt,

Het Suri€team.

 

35 Reacties

Roosje.
07 juni 2011 om 18:06
1
Ik vind dit een geweldig initiatief , en wat fijn is , dat je op een ander manier een speciaal iemand kan verrassen. Gefeliciteerd Suriname , ik ben trots op jou.
Sherida
08 juni 2011 om 09:30
2
Top! Mijn moeder was blij met haar kadobon.
Carla
08 juni 2011 om 11:01
3
Ik heb een wellness arangement gehad. Nou het was geweldig geregeld. Ik werd op gehaald met de taxi en daarnaar toe gebracht. Vervolgens met een drankje verwelkom, en ik heb een gezichtbehandeling gehad, een lekkere masage, pedicure, manicure en kon gebruik maken van de sauna en het zwembad. Het was echt geweldig geregeld, we hebben echt een super verwendag gehad. En we zijn ook weer met de taxi netjes weer terug gebracht. Bedankt suriekado dat we van jouw diensten gebruik kunnen maken.
jack
08 juni 2011 om 20:07
4
bedankt voor dat U moet hebt om zo ietst te ondernemen, hoop succesvol van te maken en gefeliciteerd nog.
Steven
09 juni 2011 om 09:32
5
Ik wil mijn waardering uiten voor het initiatief, genomen door degene die dit tot stand hebben gebracht. Ga vooral door. Mijn complimenten.
Tariq
11 juni 2011 om 13:27
6
Erg leuke manier om iemand eens op een andere manier te verrassen. Mooie site, mooie cadeau's.
Rosita
14 juni 2011 om 17:45
7
Een geweldige initiatief ,mijn complimenten zo te zien kun je de mensen in suriname op een mooie manier ook verwennen en verrassen in plaast elke maand geld te sturen,dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt ga zo door veel succes toegewenst.
Mukesh
15 juni 2011 om 13:34
8
Een geweldig idee! Met geld sturen bij je gewoon elke keer 7 euro of meer kwijt en nu kun je iemand met het volledige bedrag mee blij maken.
Rekha
15 juni 2011 om 16:48
9
Mijn complimenten voor dit initiatief, hoop dat jullie aanbod in de komende tijd zal vermeerderen, zodat we onze dierbaren op meer mogelijke manieren kunnen verrassen!
Mariska
19 juni 2011 om 02:39
10
Heel goed innitiatief, kan ik mijn ma met regelmaat verrassen!
Anuradha
19 juni 2011 om 19:47
11
Ik heb de site bekeken en het ziet er erg mooi uit!!!
Humphrey
26 juni 2011 om 11:39
12
Geachte heer/mevrouw, Ik heb u via Radio Mart gehoord, en ik vind dit een PRIMA super de lux initiatief. Heel veel succes. Met vriendelijke groet, Humphrey
Jennifer
27 juni 2011 om 11:02
13
het is een geweldig concept. Ik hoop dat het niet iets tijdelijks is. ik hoef niemand lastig te vallen en kan iemand in suriname een kado doen. het mag wat mij betreft wat uitgebreider zoals een ontbijtje, bloem/grafstuk en andere. ga zo door je bent op de goede weg!!! Jenn
carmelita
28 juni 2011 om 21:42
14
Vind het geweldig, , ben van plan er zelf te gaan, maar wil graag mijn zoon en vriendin verrassen. Ben heel blij en trots op jullie.
Helianthe
29 augustus 2011 om 13:36
15
Top hoor,geweldig idee, dat miste ik hier in Nedeland, echt een aanrader.Mijn moeder was er blij mee.Nu kan ik haar regelmatig met een voedingsmiddelen bon verrassen.Bovendien kon ze heel snel bij de winkel terecht om het te besteden.Fijn dat er contact werd opgenomen met me door het Suriekado team. mvg, Helianthe
Helianthe
28 oktober 2011 om 17:32
16
Er is wel iets dat ik minder vind.Er is geen optie als geschiedenis enz waar je kan nagaan aan wie je allemaal een voucher hebt verstuurd en je gegevens kan opslaan,dus een persoonlijke pagina waar je al je gegevens kan bewaren. Op deze manier zou het wel sneller gaan en hoefde ik niet steeds alle gegevens opnieuw in te vullen. Hopelijk komt dit wel in de toekomst. Ik kijk er wel naar uit. Voor de rest nog steeds een super idee en vlotte afhandeling in Suriname
rachel
12 januari 2012 om 14:15
17
Ik vind t een geweldig initiatief...maar helaas worden we weer uitgebuit. Een ruiker kost 80 euro. Stuur ik deze zelfde 80 euro via surichange naar iemand hebben ze omgewisseld 320 srd waarmee ze veel en veel meer kunnen doen. Mischien iets om over na tedenken
Ireen
19 januari 2012 om 20:29
18
Super !!! Mijn moeder was zeer verrast met bloemstuk die ik voor haar hebt besteld en goede service. Top ga zo door!
Robby
10 maart 2012 om 14:59
19
Geachte mijne dames, Wij hebben uw site bekeken en zodra wij naar suriname terugkeren nemen wij contact met u op. Wij verheugen ons met service en behandeling. Groetjes Man en Vrouw.
Simone
12 april 2012 om 09:50
20
Briljant, eindelijk. Hoop dat er nog meer categorieen en mogelijkheden komen. Want ik verras mijn familie graag. Keep up the good work.
Ingrid Levant
31 juli 2012 om 14:29
21
Ik heb een bloemstuk besteld en gevraagd om het zo vroeg mogelijk te leveren. Mijn complimenten. Het bloemstuk is prachtig. Mijn zus was erg verrast. Keep up the good work.
Y.S.Moerkerken
24 augustus 2013 om 13:31
22
Geachte heer/mevrouw, Wij willen graag op de woensdag een bloemstuk laten bezorgen voor en jarige die 50 jaar oud wordt. Na hoeveel werkdagen komt het aan? Alvast bedankt voor de medewerking. Vriendelijke groet, Fam. Moerkerken
Tommy
23 januari 2014 om 17:33
23
Met het oog op Valentijnsdag had ik hier gebruik van willen maken. Maar om mijn heimelijke liefde een code te geven en dat zij vervolgens haar kadootje moet ophalen vind ik niet bijzonder. Thuis bezorgen was leuker geweest
Tommy
25 januari 2014 om 16:34
24
Na mijn reactie, zie hierboven, kreeg ik een email dat mijn wens vervult kan worden. Klasse zo'n snelle reactie! Ik zal dan ook gebruik maken van uw/jullie dienst.
jubithana/leefland
09 februari 2014 om 17:13
25
hopelijk komen er snel nog wat meer artikelen bij zoals usb stiks dvdroms ,t-shirts,parfums ,enz...enz...
Tommy
09 februari 2014 om 21:02
26
Het is bijna onmogelijk om fouten te maken, aangezien de site heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk is. zijn. Gelukkig vind er een controle plaats en werd ik op twee verschillende fouten gewezen bij mijn twee bestellingen. Klasse. Superservice
Tommy
14 februari 2014 om 16:23
27
Mijn bestelde boeketten zijn bezorgd (7/2en 14/2)en ze zien er fantastisch uit. Met name het Valentijnboeket ziet er heel mooi uit. Minpuntje: ze wist dat het van mij afkomstig was
Saskia
17 maart 2014 om 14:48
28
Prachtig initiatief! Groetjes, www.via2000.sr
Anneke
21 mei 2014 om 14:26
29
Fijn dat er ook een keuze is om een levensmiddelenkaart cadeau te doen! Best een uniek concept. De ontvanger was er heel erg blij mee!
Johan
08 januari 2015 om 12:46
30
Oplichters! pas op!
Roberto
08 januari 2015 om 16:01
31
Waarom zegt u dit? Heeft u een negatieve ervaring met Suriekado gehad?
Elizabeth
11 januari 2015 om 12:10
32
Ik ben super goed geholpen door de eigenaar dhr. Roberto en de uitvoering bezorging van het rouwstuk was ik ook héél tevreden over. Fijn dat ik vanuit Nederland producten kan laten leveren in Suriname. Top!
Mildred
10 februari 2015 om 13:43
33
Bij welke webwinkelkeurmerken bent u aangesloten? Deze vraag ivm enige zekerheid over het kwaliteitsniveau en waarborgen. Op uw website zie ik geen enkele vermeld.
rita
10 mei 2017 om 15:24
34
ik woon in holland maar wil iemand verrassen met een kadobon hoe gaat dat in z'n werk
admin
11 mei 2017 om 16:16
1.34
Hoi Rita, 1. Je bestelt wat je nodig hebt; 2. Na betaling ontvang je via de mail een bestelcode; 3. Met deze bestelcode kan de persoon in Suriname de bestelling ophalen; 4. Graag dient de persoon in Suriname zich te kunnen identificeren; 5. Het blijft Suriname dus adviseer ik dat de betreffende persoon in Suriname altijd vooraf contact opneemt met onze leverancier aldaar. Die contactgegevens staan op onze website www.suriekado.nl

Reageer


Annuleren